30 Mart 2013 Cumartesi

ZEYTİNYAĞLI PIRASA



      
              2 haziran 2012… en son dereotlu pohaçayla bırakmışım bloğumu.. tam 10 ay geçmiş üzerinden..  şimdi başka bir şehirden, başka bir hayattan yazıyorum yeniden…… aslında uzun zamandır bloğuma girip tarifler eklemek istiyordum ama sürekli erteliyordum. Şimdi bu yazıyı okursa eğer sevgili arkadaşım içi güzel, yüreği temiz, gerçek dotlarımdan biri olan semracığımJ onun isteği üzerine  dün akşam yaptığım zeytinyağlı pırasa tarifini ekleyerek bir başlangıç yapıyorum.. aslında pırasa pişirmeyi bilmeyen yoktur ama fikir oluşturması açısından eklemek istedim. yemeği yaptım fakat piştikten sonra fotoğrafını çekmeyi unuttuğum için pişmeden önceki halini koyabildim.:) işte tarif
    Malzemeler
1 kilo pırasa
2 adet orta boy havuç
2 yemek kaşığı pirinç
1 limon kabuğu rendesi
zeytinyağı,tuz, kırmızı biber

   Yapılışı
Pırasa ve havuç doğranır.tencereye koyulur. üzerine  diğer malzemelerin tamamı koyulur ve biraz su ilave edilir. orta ateşte pişirilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder