13 Aralık 2011 Salı

Köstebekli Pasta

Dinle yavrucuğum
Hayat bir masaldır
kurtlarla kuzular birlikte yaşar
bazen geçmez günler
bazen akşam olmaz
bazen unutursun
bazen mümkün olmaz
hiç kimse anne kadar
üzülmez ki bir damla gözyaşı dökerken
kim koparıpta verir sana kalbini
anne gibi bebeğim...
  Denize vuran yakamozu seyrederken balkonda.. bu şarkıyı fısıldadığımı farkettim...Yıllar önce dinlemiştim.sevgili yengem göndermişti.. ben seni böyle seviyorum demişti.. unutmadım şarkıyıda o günleride...o zaman bu kadar anlamlı gelmemişti..şimdi içeride uyuyan kızımı seyrettikçe dahada iyi anlıyordum..Hiç kimse anne kadar sevemezdi.... Neyse tarifle ne alakası vardı yoktu hemen bağlıyım işte köstebekli pasta tarifi:))

Malzemeler
3 yumurta
3 fincan şeker
4 fincan un
1 fincan sıvıyağ
1 fincan süt
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
3 yemek kaşığı kakao
Kreması için
1 paket pasta kreması hazır kutuda olanlardan
2 yemek kaşığı damla çikolata
Ayrıca 3 adet muz
yapılışı
   Kek için yumurtaları ve şekeri çırpın, süt,vanilya,sıvıyağı ekleyerek çırpmaya devam edin. Un,kabartma tozu ve kakao yuda ekleyerek çırpın. Hazırladığınız karşımı yuvarlak kek kalıbına koyarak 180 derece fırında pişirin.
   kek pişince 1 cm içeriden kaşıkla oyun.Çıkan kek parçalarını bir kaseye ufalayın. Ayrı biryerde kremayı hazırlayın damla çiklatalarını içine koyun.. diğer taraftan oymuş olduğunuz kekin içine muzları yerleştirin.üzerini keramayla kapatın ve en son olarakda ufaladığınız kek parçalarını kremanın üzerini tamamen kapatacak şekilde hafif bastırarak kubbe şeklini verin.. Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder